Når du besøker våre nettsider plasseres en informasjonskapsel, også kalt cookie, i din nettleser. Du kan lese mer om de ulike formål under og velge hva du ønsker at godta. Les mer i vår personvernklæring.

Marie og Marie
Marie Solhaug og Marie Hoff i World Cup Kvitfjell er godt fornøyd med Checkin

World Cup bruker Checkin

28. February 2023

World Cup i Kvitfjell har inngått en avtale om å bruke Checkin som systemet som skal håndtere billett og akkreditering.

World Cup Kvitfjell er blitt mye større i løpet av de siste årene, med langt flere sidearrangement. Derfor var det viktig for oss å finne det riktige systemet

Marie Solhaug, ansvarlig for event office under arrangementet.

Marie har med seg flere i staben, og Maria Hoff er akkrediteringsansvarlig.

-Min erfaring med Checkin er at det er enkelt og svært brukervennlig i forhold til alle typer billett håndteringer og regnskap. Vi valgte dette systemet fordi det er oversiktlig og intuitiv, og vi bruker få klikk på å gjøre eventuelle endringer, forteller Maria.

-Vi merker at systemet håndterer store og komplekse arrangementer, og at oppsettet lett kan tilpasses våre behov. I tillegg gir personlige adgangskort det lille ekstra for våre gjester, forteller de to som gleder seg til helgens World Cup-arrangement i Kvitfjell.

Hvor mange mennesker skal gjennom systemet?

- Med stort og smått regner vi faktisk med opp mot 2000 mennesker, forteller Maria Hoff.

Historien om Checkin

Påmeldingssystemet Checkin er regnskapets bestevenn. Det har full kontroll over inntektene dine og plasserer dem akkurat der de hører hjemme, fiks ferdig for regnskapsfolket. Ingen digger å rydde opp i bilagskaoset som alltid dukker opp når arrangementet er over. Med Checkin er alt på stell.

Det hele startet med en visjon om å få orden i arrangementsøkonomien til frivillige organisasjoner. I dag er Checkin et ledende påmeldingssystem for bedrifter og organisasjoner over hele Norge, og snart går vi til utlandet!

Litt om historien

2008
Selskapet etableres av Kristian Løining som jobber som frivillig og ser behovet for et påmeldingssystem. Visjonen er å rydde i økonomien til arangørene. ​

2012
Ryktet har gått om et bra system og mange nye kunder strømmer til. Kristian slutter som lærer og starter fulltid med Checkin.

2016
Ekstern styreleder engasjeres, og Professor Roy Mersland ser at Checkin har kommersielt potensiale.
2017
Salgs- og markedssjef Kjell Ingvar kommer ombord, og selskapet starter oppskalleringen. Stor vekst og vi ansetter på salg, support og utvikling. Stadig flere kunder ser fordelen med fleksible skjema og automatisk fakturering.

2021
Skagerak Capital kommer inn på eiersiden og det skytes inn totalt ca 15 MNOK i kapital som sikrer videre vekst. Vi nærmer oss 20 ansatte og utlandet er på planen!

2022
Ny arrangementsmodul og rebranding av Checkin blir lansert. Checkin posisjonerer seg som "The accountants choice"

Av Stein B. Olsen

Read more

20210225 100616

Accommodation

Read more
TOGET

Transport

Read more
Kvitfjell WC Foto Alex Truong 04140

Food and beverage

Read more